Hajk & Svarta tygskor

Idag var det hajk. Det är fortfarande hajk, men vem orkar tälta i det här vädret? Inte jag i alla fall! Vi åkte buss ut till Hållsta någonstans. Och när vi var mitt ute i ödemarken så stannar bussen och Sofia säger att vi ska gå av. Jag trodde att det var ett skämt, men åh nej! Dom släppte oss mitt ute i ödemarken! Jag & ödemarken är ingen bra kombination. Vi gick och gick och gick lite mer. Vi tänkte t o m beställa en taxi till dit vi skulle, men det fattades 60 ynka kronor. 60 kr! Efter nästan 1,5 mils vandring genom den blöta och leriga skogen kom vi fram. Imorgon måste jag köpa nya skor, för mina en gång vita skor är numera bruna, nästan svarta.



Imorgon är jaqg ledig, vilket är väldigt skönt. Evelina och jag skulle eventuellt till Tuna Park. Jag hoppas verkligen att hon hänger med mig nu som hon sa, annars blir det inga nya byxor för mig.



usch, inte igen:(<3

2008-08-28 | 20:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback