EVELINA SUNDSTRÖM = SKYDDSÄNGEL

Jag sitter hemma hos Lajnus nu, flydde hit. Jag orkade inte längre, så jag ringde henne. Hon sa ju att jag kunde ringa henne närsom & att hennes dörr alltid står öppen för mig. Tack, vännen. Det är tur att jag har dig som vän, jag älskar dig. Jag visste inte vem jag skulle ringa, förlåt om jag störde. Men som sagt, jag visste inte vem. Och du var den första personen som ploppade upp i mina tankar.



Du sjunger som Sofia Källgren, det vet du va?


Åkte du i alla fall? Want to see you :( mayby en snabbis imorgon då innan du åker hem eller nått? Vad som helst!



Du vet att min dörr ALLTID är öppen också va? Vill att du ska må bra, det SKA du nu<3

2008-08-05 | 22:41:11

jag älskar dig <3



haha ne de gör ja inte ^^ hon e fantastisk :P

2008-08-05 | 23:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback