Det regnar idag

Igår fikade vi på Wayne's. Jag älskar Wayne's & det är för att när jag är där, så känns det som om jag sitter där med Evelina. Och Evelina får en att känna sig trygg och inte ensam. Efter Wayne's blev en tripp på stan, knallade runt och kolla lite. Vi gick förbi Lotus och kollade hur mycket det skulle kosta att tatuera sig. Jag fick en sån spontan känsla av tatuera mig då. Men pengar? Jaja. VI gick vidare och hamnade hemma hos mig där vi glodde på film och hade skojsigt.

Idag rengar det, jag tycker att det är skönt. Och mysigt. Det blir nog till att städa lite här hemma och fixa till bilderna som jag inte orkat än, det känns som om jag inte haft någon anledning. Usch, vad är det som händer med mig?






Cim , jag älskar dig

2008-08-02 | 12:41:13

mest glad hoppas jag bästa unge<3

2008-08-02 | 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback