Att stå i en provhytt & avsky det man ser

Får se.. vad händer idag då? Jag har tagit min dagliga kopp jordgubbste. Jag ska städa undan lite här hemma tror jag, sen blir det stan med Johannes. Jag måste hitta ett par byxor. Usch, jag hatar att prova byxor. Jag hatar att stå i en provhytt överhuvudtaget. Speglar överallt, så att man ser sin egen kropp ifrån alla möjliga vinklar. Jag hatar det.


Jag ville inte veta det igår, du visste att jag inte ville veta. Du visste hur jag skulle reagera. Du känner mig & du vet precis hur du ska göra. Vill du göra mig ledsen eller svartsjuk? Du lyckas hela tiden.

Du är så bra. Du är så jäkla bra. Du vet precis hur man gör. Är jag glad eller är jag glad att jag har dig i mitt liv? Du är en stooor del av mitt liv, så försvinn aldrig! Du & jag, allt delar vi på. Det är så twinnies gör, eller hur Sanna?



Pimpim älskar Sannis.


Du är mitt allt, Twinnie. SÅklart jag aldrig lämnar dig, och du får lova detsamma. I need you so bad, you make me happy too!

2008-08-23 | 11:21:19

& svartsjuk, I guess. Tror att det är någon som vill ha dig tillbaka..

2008-08-23 | 11:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback