Vanligt sex, oralsex, analsex, onani, porr, kondomer och könsjukdomar.

Dagen har handlat om sex. Vanligt sex, oralsex, analsex, onani, porr, kondomer och könsjukdomar. Allt från ordet sex till frågan "Har du smakat på din egen sperma?" Olle från tvprogrammet "Fråga Olle" var på besök och hade en föreläsning som var nog den roligaste föreläsningen jag varit på. Det är en väldigt sexig skola vi går på, eller hur?

Vi har hälsovecka i skolan. Dagen började med frukost i skolan, sen skulle vi komma på frågor till Olle. Vi tyckte att våra var väldans bra, men dom dök aldrig upp. Micke kände väl inte för att använda dom. Lite senare fick alla knalla bort till St:Eskil, eftersom att John Bauer inte har någon egen aula. Där höll föreläsningen hus. Olle kom in på en rolig grej - smakar killar på sin egen sperma? Då var det någon som frågade rakt ut om han hade gjort det. Olle svarade ungefär:

"Om jag har smakat? Skojar du eller? Det är självklart att jag har!"

image49

Efter lunchen kom ungdomsmottagningen till JB. Av dom fick man kondomer och lite annat. När vi slutat åkte jag och hälsade på M, det var inte jätte kul, men skönt att umgås. Och nu sitter jag här med en gapande bebis brevid mig i sängen som pratar med min strumpa som hon har lagt beslag på.


Tack Cimsie

2008-04-07 | 19:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback