Årets julkort

Idag har det gått en vecka. För att inte gråta bort hela dagen försökte jag hålla mig sysselsatt med att fotografera julkort. Riggade upp allt i vardagsrummet, drog på lösögonfransar och en stor glittrig tomteluva. Även om jag inte ska fira jul i år så ska jag ändå försöka att skicka iväg några kort.



Åååh så fina bilder!! Du är så söt! Men varför inte fira jul snälla du?? Jag har förstått att något har hänt men det är ju jul!!!

Vill bara önska dig all lycka för det förtjänar du!

2011-11-30 | 19:37:34

Åhhhh. du är så himla söt! Ditt leende på första bilden, så himla fin! :)))

2011-11-30 | 21:56:59

Du har det finaste håret jag någonsin sett!

2011-12-02 | 20:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback