Ny skärm, blö.

Min datorskärm gick ju sönder häromdan. Så jag beställde en ny, något billigt skit. Den är inte alls retuscheringsvänlig. Det känns som att man sitter vid den gamla laptopen som man fick från skolan. Jag gillar den inte alls. Den får stå på skrivbordet i någon månad tills att jag har råd med en ny(are), bättre, dyrare. Usch! Varför skulle skärmen gå sönder just nu?
Hoppas att bilderna ser någorlunda okej ut på era skärmar. Är dem för skarpa?
Det syns inte på min skärm, trots retuschering! Är färgerna helt åt skogen?


Tycker det ser bra ut gumman, du är bäst <3

2011-03-18 | 16:51:43

jobbigt att hålla på och byta skärm :( måste faktiskt säga att dessa bilder ser lite mer färglösa ut än vad dina bilder brukar vara och har inte lika hög kontrast :/ men ändå fina bilder som vanligt! :) hoppas det löser sig med skärmen!

2011-03-18 | 17:44:43

Bra bilder på Nadja! (Y) :)

2011-03-24 | 10:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback