Guld är inte det enda här som glimmar

Kvällen blev la inte riktigt som jag hade velat att den skulle bli. Så nu sitter jag ännu en fredagskväll ensam hemma. Retuscherar bilder och lyssnar på min Gud; Lars Winnerbäck. Snart ska jag ta en kvällspromenad.


Gud vilka fina bilder! :)



Jag har sett Lasse två gånger, har dock inte haft möjlighet att fotografera honom då. Men nästa gång jag ska se honom så ska jag försöka göra det. Vill föreviga honom lite till! Och som du sa, ja han är sannerligen musikens gud! :)

2011-03-04 | 22:08:04

Tack så mycket! :)

2011-03-05 | 00:07:52

Åh underbara, älskade Lasse. En kväll med honom är väl ändå inte fy skam :)

2011-03-06 | 19:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback