Mina flickor är tvillingar

Dagen började skitdåligt. Somnade inte förrens halv 3 och vaknade runt 8. Försovning, men orkade inte stressa till skolan, är fortfarande inte riktigt frisk. När jag klev in på tredje våningen möts jag av Tilda och - vad jag tycker det såg ut som - Carro. Hejjar, och tittar tillbaka och insåg att det inte alls var Carro. Det var ju Sanna! Man ser inte skillnad på dom. Det är inte direkt första gången någon kallar Carro för Sanna och vice versa.

Efter skolan ska jag hem och städa innan träningen. La upp ett träningsschema igår inför nästa vecka, yay me! Ska komma igång med den där skiten igen. Och jag ska sluta kalla träning för skit.


Maha, nu har till och med jag blandat ihop oss, och då börjar det bli illa ;D PUSSSSS <3

2009-10-22 | 10:27:03

Hahha Pimpen då! ;D

2009-10-22 | 10:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback