Var i helvete är min cykel?!

I morse trodde jag att min cykel hade blivit stulen. Det var såhär att jag vaknade jättetidigt som vanligt och kände att nej, fan, nu ska jag sluta vara blek, jag ska sola! När jag gick ut för att hoppa på min cykel så var den borta! Det bara högg i magen och jag tänkte direkt: Jävla Årbyidioter, jävla tattarungar och jävla mamma som inte låser min cykel efter att hon har använt den!

Jag stampade asförbannard in i lägenheten igen för att skällla ut mamma. Men så såg jag henne ligga och sova och kände att jag inte ville väcka henne, det var längesedan hon sov ut. Jag smög ut och gick i regnet. När jag kom hem frågade jag ut mamma. Men min cykel hade inte blivit stulen, mamma hade ställt in den i förrådet eftersom att hon är ledig idag. Lagom dåligt samvete jag fick då för att jag hade tänkt så illa om mamma. Det var många fula ord som ploppade upp i huvud. Ikväll ska jag sola igen och då vet jag var min cykel står!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback