Kaneldrink

Okej, nu ska jag försöka få ihop det här.

Kvällen igår var jobbig, problembarn som man är gjorde jag det bara ännu värre. Men det blev mycketmycket bättre när jag senare kom iväg till festen hos Rebecka. Gustav mötte mig på stan så åkte vi vidare. Vid porten blev man mött av en väldans glad Sven, som tydligen hade hört sååå mycket om mig. Haha! (som jag sa till Gustav; Sven är som ett litet barn) Träffade lite nytt folk och det är alltid kul. Medans alla dansade satt jag och Erik i soffan och konstaterade att rödtottar inte dansar. I alla fall inte i nyktert tillstånd. Jag och Felix, tror jag han hette, blandade en kaneldrink. Och skumt nog var den inte så äcklig som man hade förväntat sig. Nej, jag får inte ihop det här. Hursomhelst - det var jättekul igår och vi gör förmodligen om det idag igen! ♥ Gosekramar i massor



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback