Övertrötta flickor

Jag var i skolan idag, trots att jag bara sovit 3 timmar i natt. Men det gick bra! Flickorna var övertrötta så det blev många goa skratt. Vi hade mattegenomgång och den klarade jag mig igenom galant. Efter matten hade vi foto. Jag pratade med min fotolärare hur jag ligger till och vad jag behöver göra (med tanke på omständigheterna). Jag blev chockad. Han sa att jag ligger på ett starkt VG i foto. Jag som trodde att jag var körd efter att ha varit borta i över en månad. Estet fixar jag nog lätt - hade tänkt ta fram mina "ritkunskaper".

Jag pratade med några av mina andra lärare och samlade på mig lite info om vad som behöver göras för att åtminstone klara av kurserna. Jag tror att jag fixar det. Det är nog inte så svårt när jag väl kommer in i det igen. Jag ska jobba lite med Multimedia i Flash efter att ha fixat lite med några fotouppgifter hade jag tänkt.


foto: sanna ek

Vi fotade lite också. Jag längtar ihjäl mig till studenten! Jag ska pillra på de få bilder som jag tog på Desiré, tror dom blev jättebra! Synd att några idioter har haft sönder blixtrarna i studion. Puckon.


Haha älskar bilderna:)

2009-05-11 | 18:41:40

Sv; haha ja lite kanske =) men det är Mary med! ;)

2009-05-11 | 19:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback