Dagen

Jag kom tidigt till skolan idag. Redan klockan 8.15 klev jag in i klassrummet och vi började inte förrens 8.40. Tildus blev chockad och sa: Vad gör du här så tidigt? Haha. Vi hade media hela dagen, kändes bra. Jag och Nadja satte oss i ett grupprum för jobba med vårt "Källvatten". När det var rast och jag skulle gå in i klassrummet igen var flickorna borta! Det visade sig att dom hade åkt till Michis för att spela in något till Rörlig Bild-lektionen. Så jag har varit med Nadja, Jessica och Hugo hela dagen. Jag och Nadja blev klara med vårt Källvatten. Fy fan, det känns underbart! Jag trodde aldrig att vi skulle klara av det, men vi gav inte upp och resultatet blev toppen!



Du var bäst på att fixa designen :D <33

2009-05-14 | 20:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback