There ain't no need to go outside

Morgon. Jag mår illa, det regnar och jag känner att jag har svårt för att vara trevlig idag. Jag borde knalla bort till skolan men jag orkar verkligen inte. Illamående och magont. Sjuk? Nej, det tror jag inte. Bara inte i form. Jag får gå till skolan senare så att jag kan få mitt muntliga i engelska klart. Jag ska köpa en avslutningsklänning idag också.

Can't you see that it's just rainin'
There ain't no need to go outside

But baby, you hardly even notice
When I try to show you
this song It's meant to keep you
From doin' what you're supposed to
Like wakin' up too early
Maybe we could sleep in
I'll make you banana pancakes
Pretend like it's the weekend now


jag går runt 12 från skolan typ ingen här men kom :( <3

2009-05-28 | 09:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback