SKIT DAG.

Kul att regnet verkligen öser ner. Det är inte så lockande att gå till skolan bara för att snacka på engelska i 5 minuter och sedan lämna in datorn. Jag tror inte ens att någon är där, det verkar som att alla från min klass är klara och då kommer det bara vara jag. Jävla piss allt. Det känns som att alltiing kvittar idag, vill be allt och alla dra åt helvete. Men det gör jag inte, dels för att anledningen: "Jag har en dålig dag." inte är en tillräckligt bra anledning för att be någon dra åt helvete och dels för att gör jag det kommer jag ångra mig så in i helvete efteråt.

Äh, va fan. Nu går jag till skolan.


Det regnar inte i Näshulta :O

2009-05-28 | 10:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback