Morsdag ute i Näshulta

Jag och mamma blev upphämtade av moster och hennes sambo vid 13 för att åka vidare till mormor ute i Näshulta, vi tänkte överraska henne. På vägen plockade vi upp morbror som var rätt bakis. Efter mindre än halva vägen gapar han: " Nej, jag ångra mig. Vänd om!" Haha! Nej, han bara skulle med ut mormor. Vi har varit där hela dagen. Kom hem vid 17 nån gång. Det var jätte mysigt att komma ut på landet. Och det var inte sådär stelt och pinsam tystnad som det brukar vara. Det var riktigt roligt! Jarno var så anti allting, och det var världens diskussioner hela tiden som Eila och jag bara skrattade åt. Man kunde inte göra annat än att skratta. Hoppas att jag har fått lite färg.









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback