Lego Scala

Gustav skrev ett mess till mig i morse att han skulle vara hos mig inom en timme. "Okej, då plockar jag undan lite här då", tänkte jag. När jag hade tagit min smutstvätt och gick mot hallen möttes jag av en pojkvän som precis kommit innanför dörren. Haha! Jag älskar när han gör så - överraskar!

Det var meningen att jag skulle ha åkt till honom ikväll men jag skulle aldrig ha hunnit för vi har hållit på och flytta alla saker från vårat proppfulla miniförråd till ett större proppfullt förråd. När vi nästan var klara hittade mamma en kartong med mitt namn på som var fylld med Lego. Och inte vilket Lego som helst - utan Lego Scala! Mitt kära Lego Scala som jag älskade och bara ville ha mer av när jag var liten.

Jag tog självklart med mig mitt lego upp och leka. Mamma kom in i mitt rum en gång och försökte få kontakt med mig men jag var helt inne i min ScalaVärld. Jag hade för mig att jag bara hade "Flickrummet" men det visade sig att jag också hade Köksdelarna, den med hundarna och ett litet stall med en svart häst och en väldigt blond och solbränd flicka. Haha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback