Hör- och läsförståelse Eng.B

Jag var helt död när mobilen ringde. Tur för mig är att jag inte börjar förrens klockan 12. Dock är det engelska nationella Hör & Läs då, det lär ju ta 2 timmar. Uach, jag hade hellre gjort det på morgonen så att man får dagen ledig. Det ska ju bli jättefint väder idag och jag vill sola. Imorgon ska det också bli jättefint väder och då bär det av ut mot Näshulta. Jag ska till MalinPalinÄlsklingsunge och hänga med när hennes pappa ska fota ett dop, senare lägger vi oss antagligen på vår brygga och solar, pratar förmodligen om julen. Haha! Nej, nu ska jag cykla till Sveplan för att sola!


haha <33 bryggan + prat om julen hör ju lixom ihop för oss!

2009-05-29 | 14:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback