Det går åt helvete

Jag längtar tills imorgon. Faaasen vad skönt, kolla helgens väder!

Jag tog mig till skolan. Nadjagumman var där, så vi pratade lite strunt och jag lämnade in min dator + lite skoluppgifter. Trist nog var dom som jag ska göra det muntliga provet i engelska med inte där, så det fick jag inte gjort idag heller. Toppen. Underbart. Nadja ska tydligen göra det muntliga i svenska nästa vecka, jag har inte ens skrivit mitt. Jag vågar inte stå där i centrum. Fy fan, vad kommer hända? Jag kommer få gå om. F*TTA!

Jag köpte en avslutningsklänning idag, men piss. Den var för stor och så jag ska antingen lämna tillbaka den eller byta mot en mindre storlek. Köpte också en vanlig svart cardigan på Gina och en jättesöt rosa klänning från H&M. Nu ska jag göra något vettigt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback