Bal-09

Nästan precis hemkommen från Sundbyholm. Jag var där med familjen Sandberg för att fotografera supervackra Sofia. Jesus, vad fin hon var, verkligen perfekt. Det blev nästan 800 bilder, så ska genast börja kolla igenom och kanske köra en retusch.

När vi kom ut till Sundbyholm utbrast Gustav: "Evelina." Jag tittade mig omkring och fick syn på henne. Jag gick fram direkt, det var ingen tvekan om det liksom. Vi är båda dummisar. Men det är väl så; att dom som står en närmast får ta smällarna? Vi kommer säkert göra om det här. Menar, man blir osams. Men står man varandra så nära som vi gör så blir man banne mig sams igen! Det blir bara så och det är så det ska vara också.

Åter till Sofia! Jag skulle vilja skriva om och om igen om hur vacker hon var. Det skulle bli tjatigt, men jesus! Hon hade samma klänning som från förra året. Jag vet inte varför, har för mig att den hon egentligen skulle ha hade inte kommit. Men det gjorde inget, hon var lika vacker i den lilla rosa. Jag slänger förmodligen upp en eller två bilder senare.

Vad gör jag ikväll? Jag vet inte. Gustav pratade om att jag skulle hänga med till Skogstorp till alla människor. Han skulle åka ut dit nu, men jag ville hem först. Känner mig smutsig så vill helst ta en dusch först. Får se hur jag gör! Beror helt på om han hör av sig eller inte.

Måste säga det igen: Sofia var otroligt vacker!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback